Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Autorské čtení - studie osobnostních aspektů
MIKULOVÁ, Renáta
Diplomová práce je o autorské tvorbě, která je zde pojata ve vztahu k osobnosti člověka. Cílem bylo zjistit, co studenty motivuje k autorskému čtení. Dalším cílem bylo popsat potřeby studentů a oblasti rozvoje jejich osobnosti. Práce je rozdělena do dvou částí - teoretické a praktické. V teoretické části je popsáno autorské čtení, včetně sebereflexe a psychosomatické kondice. Dále je zde popis osobnosti obecně a popis osobnosti pedagoga s bližším zaměřením na jeho motivaci, charakterové a volní vlastnosti, seberegulační vlastnosti - konkrétně sebeuvědomování, sebepoznávání, sebehodnocení, sebekritiku, svědomí, selfkoncept a sebepojetí. Poslední část je o dynamických vlastnostech, temperamentu, výkonových vlastnostech a speciálních schopnostech. Praktickou část tvoří kvalitativní studie, která je rozdělena do dvou částí. První část tvoří rozbor polostrukturovaných rozhovorů, druhou částí je analýza studentských sebereflexí. V závěru je porovnání a shrnutí výsledků výzkumu v komparaci s vlastní případovou studií autorky. Předmětem diskuze je porovnání výsledků výzkumu z bakalářské práce autorky (2015) a současného výzkumu.
ZPĚTNÁ VAZBA
Sušánková, Zuzana ; RUT, Přemysl (vedoucí práce) ; ČUNDERLE, Michal (oponent)
Tato práce se zabývá zpětnou vazbou v semináři autorského čtení, kterou dávají studenti k autorským textům. Autorka se zabývá různými druhy zpětné vazby, strategií připomínkování a jak ovlivňuje zpětná vazba autora. Především reflektuje svoje zkušenosti, které nasbírala během šesti semestrů na semináři autorského čtení.
Psychoterapeutické aspekty autorské tvorby
MIKULOVÁ, Renáta
Bakalářská práce je o autorské tvorbě, která je zde pojata jako možná psychoterapeutická metoda. Cílem bylo zjistit, jestli se psaní textů a jejich následné veřejné čtení dá využít v oblasti psychoterapie. Dalším cílem práce bylo zjistit a popsat vztahy, které může mít člověk k autorské tvorbě a jaký má pro člověka jeho tvorba smysl. Autorka se dále zabývala vnitřními i vnějšími vlivy, které ovlivňují autora. Práce je rozdělena do dvou částí. V teoretické části je popsána autorská tvorba jako taková, fenomén hry a oblast psychoterapie. Blíže je zde popsána oblast narativní a expresivní psychoterapie, zejména pak dramaterapie, poetoterapie, biblioterapie, terapie pohádkou a terapie hrou. Dále jsou zde shrnuty dosavadní poznatky o autorské tvorbě, včetně výzkumů provedených na Jihočeské univerzitě. Praktickou část tvoří kvalitativní studie, která je rozdělena do dvou částí. První část tvoří rozbor polostrukturovaných rozhovorů, druhou částí je analýza studentských sebereflexí. V závěru je porovnání a shrnutí výsledků výzkumu v komparaci s vlastní případovou studií autorky. Předmětem diskuze je využití autorské tvorby v rámci expresivní psychoterapie.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.